komp już tylko wydaje sygnały biosa

Autor: Tomek <tokonop.UsunToStad_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 19:22:11 MET

Podjąłem się naprawy kompa znajomego, starego kompa (chyba pentiom I,
2,5 GB dysk...). Komp bootował z CD (uruchomiłem linuxa DSL), z
dysku nie botował (nie było pewnie żadnego OS'a). Nie robiłem
właściwie nic ... nagle no reboocie nie zapalił się monitor i piec
wydaje tylko sygnały biosa (sygnał ciągle ten sam: biiip, biiip, biiip
itd). Bios Award. Przemieniłem klawiaturę, dysk, kartę graficzną,
pamięci i nic.

Co to może być ? Co zrobić aby ustalić przyczynę awarii ?