Re: Grafika na AGP

Autor: BrunoN <brunon99_at_ARGHH-WYTNIJ.o2.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 18:58:06 MET

luis napisał(a):

> Istotnie GF 6600 GT byłby napewno szybszy ale tu przeszkodą jest cena,
> zwykłe GF 6600 są wolniej taktowane, czy mają jakieś inne zalety dzięki
> którym są bardziej wydajne od kart które wymieniłem ?

ZTCW 6600 nie jest jakoś mocno mniej wydajny od 9800pro, zresztą różnicę
powinno dać się zniwelować, bo karta jest całkiem podatna na kręcenie
(opcja dla leniwych - kupić wersję turbo force by Gigabyte - kręcona już
w fabryce). No i do tego w 6600 ma SM 3.0 i HDR. A ATI nie ma.

--
to byl robak, chronologiczny pasozyt, zegarmistrz swiata w biciu godzin.
a zywi sie cukierkami "kukulskami", drobno zmielonymi w trybach zebatek