Re: Szesnaście do zera , Sklepy kontra duże sieci handlowe

Autor: TMK <tmk_usenet_at_epf.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 18:26:30 MET

ZZ napisaů(a):

> ja tam nie narzekam , kupuje w Proline juz pd dawna

Kwestia na czym Ci zaleýy. Ja kupuje u nich w ostatecznoúci jak w ýadnym
innym _normalnym_ sklepie nie ma danego podzespoůu. Obsůuga w Prolinie
jest jednŕ z najgorszych we Wrocůawiu, dodzwoniă sić do nich graniczy z
cudem (najczćúciej nie odbierajŕ), jak juz odbiorŕ to ktoú z serwisu i
przy "przeůŕczaniu" zawiesi rozmowe, porozmawiaă zapytac o cokolwiek
jest trudno i spojrzenia w stylu nie gadaj, půaă i nastćpny...
Asortyment maja niezůy, ceny dosyă dobre i tyle zalet. Jak pogadasz w
innym sklepie to w wićkszoúci przypadków dostaniesz min. podobne ceny i
przyjemnŕ obsůugć :)

--
Pozdrawiam, TMK
mail: tmk_usenet@epf.pl