Re: Filmy PC na TV - problem!

Autor: Wiktor S. <azi_at_daleko.ANTISPAM.be>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 15:09:23 MET

> mam problem z odtwarzaniem filmow na TV. Mam kabelek łączący PC z TV.
> Svideo - euro. Problem polega na tym iz tylko Media Player Classic
> wyswietla filmy, no i np. youtube tez. Allplayer, bestplayer nie
> (czrny obraz) na czym polega problem?

Wyłącz gdzieś w opcjach tych programów obsługę nakładek (overlay).

W MPC prawdopodobnie masz właśnie wyłączoną: klawisz O, Output, powinno być
VMR9 (renderless), ewentualnie "windowed" (nie będą działać napisy), a nie
"overlay mixer".

W innych odtwarzaczach są analogiczne opcje, np. Windows Media Player
(wersja ang.): Tools|Options|Performance|Advanced|wyłącz Use overlays.

Niektóre programy mogą korzystać z ustawień WMP, dlatego ustaw w nim nawet
jeśli nie używasz.

--
Azarien