Re: Jaka polecacie kamere internetowa?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 12:12:41 MET

Huaskar napisał(a):

> Stad moje pytanie, czy ktos moze polecic jakas kamere dajaca dobry obraz
> odpowiadajacy rzeczywistosci? Wystarczy 352 x 288 - byleby sie bezbolesnie
> instalowala i widziala rowniez w polcieniu.

http://www.logitech.pl/local/produkt/32514
Nie ma problemu ze światłem w dość dużym (30 m2) pokoju oświetlonym małą
stołową lampką 40W. A jak siedzę przy komputerze to wystarcza poświata
od monitora. Wcześniej miałem BTC PC-380 i to była prawdziwa masakra.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
SHOUTcast: http://radiomisio.kicks-ass.net:8000/listen.pls