Re: Jaka polecacie kamere internetowa?

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 11:49:44 MET

Użytkownik "Huaskar" <huaskar@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:eipicv$o04$1@news.task.gda.pl...
> Witam!
> Wczoraj mialem okazje wyprobowac kamere Logitech Quick Cam Chat i pomimo
> godziny konfigurowania obraz jaki dalo sie zniej uzyskac byl po prostu
> tragiczny...
> Stad moje pytanie, czy ktos moze polecic jakas kamere dajaca dobry obraz
> odpowiadajacy rzeczywistosci? Wystarczy 352 x 288 - byleby sie bezbolesnie
> instalowala i widziala rowniez w polcieniu.
> pozdrawiam
> H.

Ja zaopatrzyłem się na Allegro w używaną Quickcam Pro 4000. Chyba teraz ma
swojego następcę 5000. Obraz w słabo oświetlonym pokoju jest dobry. Tyle, że
Pro to kamerki z troszeczkę wyższej półki niż Chat.
Kupując kamerę natknąłem się również na opinię, że seria topowa Logitecha -
Sphere miała już gorszą jakość obrazu. Ale to było rok temu i może coś się
zmieniło.

--
Paweł