Re: Jaka drukarka laserowa :-)

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 11:30:35 MET

Soulsick napisał(a):

> Widze, ze to kilka aukcji HP1200, czy to bedzie rownie dobre rozwiazanie?
> Zalezy mi na bezobslugowej i bezproblemowej pracy. Jakosc druku tez musi
> byc bardzo dobra, dwa dyplomy beda na tym drukowane...

Ja właśnie dzisiaj rano zamówiłem LaserJeta 4MP. Za 160 zł. Dlaczego
akurat ten model? Bo najmniejszą obudowę miał i tylko ten może mi się
zmieścić na półkę przeznaczoną pod drukarkę ;) Poza tym od 20 lat
marzyłem o drukarce z prawdziwym PostScriptem. Marzenia się spełniają ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
SHOUTcast: http://radiomisio.kicks-ass.net:8000/listen.pls