Re: LogitechR Driving ForceT Pro

Autor: bm <abc_at_abc.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 11:18:29 MET

> a czy niema zadnych problemow z FF w grach? w kazdej system drgan dziala
> bez zarzutow?

Nie mialem nigdy z tym problemow, wszedzie dziala :) W koncu to taka
sama kierownica jak i do PC. To PS2 ma USB takie jak w PC ;) A poza tym
sterowniki wydaje Logitech, wiec chyba wie co robi.

> dodatkowo czy te cale 900 stopnii obrotu, rowniez zdaje egzamin w grach
> na PC ?

900 stopni to jest to. Kiera posiada dobre lozysko kulowe wiec luzy nie
powinny sie robic. Oczywiscie mozna przelaczyc w kazdej chwili w tryb
"normalny" przy pomocy kombinacji przyciskow (przydaje sie np podczas
driftingu w nfs :) ) Jezdzisz wtedy jak w innych kierownicach. Wazne
jest, ze regulujesz obrot kierownicy rozniez w sterownikach, bo tak
naprawde rzadko uzywa sie pelnych 900 stopni. Najczesciej 400-500 :D
Wedlug mnie MOMO jest gorsze od DFP, poczytaj na forach o luzach i
awaryjnosci. Sam dlugo o tym czytalem i mialem watpliwosci czy to
zadziala. Teraz nie zaluje :D