Re: wymina sprzętu a licencja windows

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 10:54:29 MET

cgl wrote:
> Powiedz wiec, dlaczego skoro ja kupilem Windowsa z myszka ma on byc
> powiazany z plyta glowna? Logicznym jest ze powinien byc powiazany z
> tym z czym go kupiles. Zreszta jak juz pisalem zmienilem praktycznie
> calego kompa i aktywowalem bez problemow przez internet. Cuda? :)

A niektórzy jeżdżą na oleju _opałowym_, cuda?

OEM - to OEM i już. Kupuje się go dla konkretnego komputera i tyle.
Zmieniasz komputer - kupujesz nowy OEM, czy to tak trudno zrozumieć?
(Jak zużyjesz prezerwatywę to jej nie płuczesz - bo jest jeszcze dobra i
będzie na następną pannę ;-) )

Teraz jest już o tyle milej że możesz kupić OEM, tak po prostu bez żadnego
gadżetu.
Tylko że sam sobie robisz za support takiego systemu.

JM