Re: Laptop do 2500 zl

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 01:46:24 MET

> Ja kupilem SONY vaio PM 1.6, 13.3", lustrzana matryca (panorama) hdd 60
> GB.512 ram, waga 1,8 kg, stan idealny za 2500 PLN. i ciesze sie ze nie
> kupilem jakiegos ASUSA, Acera czy innego wynalazku
No tak rzeczywiście tanio i nie spodziewałem się (za mało ofert chyba
przejrzałem), tylko że matryca 13,3'' co troszke tłumaczy cene - przyznasz
sam, że standrardem dziś jest 15 lub 17, choć oczywiście jest to też jego
zaletą, bo masz leciutkiego notebooka, ale ja przyjmuje, że pytający pytał
się o standardowy notebook, gdyż nie napisał o jakiś szczególnych cechach
np.: sporo lżejszy niż przeciętny lub mniejsze wymiary.