Re: karta graficzna do zloma

Autor: Tomasz Sanecki <xan_at_-nospam-.metal.art.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 23:38:46 MET

Dziekuje bardzo wszystkim za odpowiedzi.

Wybralem R8500.. dlatego, ze nie znalazlem
w podobnej cenie 4Ti, od 3Ti chyba jest szybsza
a takze dlatego, ze mam sentyment do firmy ATI.

Co do dystrybucji - mam KateOS 3.1 na kernelu 2.6.17.13
(przy okazji polecam ta dystrybucje - zarowno 'wymiataczom'
jak i tym ktorzy dopiero zaczynaja przygode z prawdziwym
systemem operacyjnym.

Xorg wyglada na to, ze obsluguje (man radeon tak twierdzi).
Zobaczymy co bedzie jak przesylka dojdzie....

--
T.