Re: jaka karta graficzna do 1 200 zl ?

Autor: Temujin <grzhwva_at_bc.cy>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 22:57:51 MET

ovflow@op.pl napisał(a):
> Jaka wybrac karte do gier w cenie maks. 1200zl? Zalezy mi zeby
> obslugiwala wszystkie aktualne standarty oraz te, ktore w najblizszej
> przyszlosci zostana wykorzystane w najnowszych grach. Chce karte na
> lata, wolalbym ATI ale podobno nie daje rady do nvidii. Bardzo prosze o
> pomoc!

PCI-e czy AGP? IMHO to karty z obsługą DirectX 10 istnieją jeszcze tylko
na deskach kreślarskich. Więc ja daję sobie tymczasem na luz.
Ale jeżeli już musisz to za około połowę tej ceny obecnie dostajesz:

AGP: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=33993

PCI-e: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=33980

Rozsądniejszego zakupu chyba nie da się obecnie zrobić.
ATI w tym segmencie leży i kwiczy, a nie widzę sensu
pakować 1,5k w potwora który będzie za pół roku przestarzały
technologicznie.

--
Temujin
"Słychać też złowrogi stukot setek kielni, a także