Re: LIVEBOX - działa?

Autor: C.R.E.E.D <mrmotaba_at_>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 16:57:13 MET

Dnia Mon, 06 Nov 2006 16:13:28 +0100, PSYLO napisał(a):

> alt.pl.neostrada

> Jeśli zależy Ci na VoIP z TP S.A. albo/i na Videostradzie to warto.
>
> Jeśli zaś chcesz mieć tylko router, który będzie siał połączenie w eter
> - IMHO się nie opłaca, kup na własność jakiegoś coś lepszego, lepiej na
> tym wyjdziesz.

Dzięki za odpowiedź chociaż liczyłem na ciut bardziej wyczerpujacą
odpowiedź uzytkownika tegoż ustrojstwa - czy właśnie te usługi do
których jest stowrzony na nim działają - termin krótki - do jutra rana
trzeba podjać decyzje a kolega na modemie nie da rady przerobić
zasobów alt.pl.neostrada.
Prosiłbym - jeśli mozna o szersze wyjaśnienie czy dziala ;-)
PLS 8-)
TIA

--
Pozdrawiam