Re: ocena zestawu

Autor: Asmodeusz <qqqqq_at_qqqqq.qq>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 15:30:39 MET

***EiNsTeIn*** napisał(a):

> Jeśli mozesz dopłacic parę złotych to proponuję platformę AM2 zatem:
> AMD Athlon 64 3200+ Socket AM2 370
> ASUS M2N-E, nForce 570 Ultra MPC, DualDDR-800 SATA 2. RAID, GBLAN, ATX
> 380zł

jakie są korzyści w porównaniu do 939? płyta niezła, ale koszt zmiany
ramy to nie będzie "parę złoty". Obecnie mam 256+256+512 PC3200.
Nowy zestaw ma wystarczyć na 2-3 lata bez żadnego grzebania i jak znam
życie, to za 2-3 lata na 99% i tak trzeba będzie zmienić i płytę i
pracka i... itd :)

> Oczywiście musisz doliczyć koszt pamięci.
> Najlepiej sprzedać w tym przypadku stare kości i zakupić nowe.

z tego co kiedyś czytałem przesiadka z ddr1 na ddr2 niewiele daje - to
prawda?

pozdrawiam