Chłodzenie procesorów

Autor: Kuba Panas <Kuba_nntp_at_lubiana.waw.pl.UsunTo>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 13:59:05 MET

Witam,
W do mojej płyty MSI w koncy założyłem sobie dwa PIII 933MHz.
Ze względu na małość miejsca przy podstawce i bliskość drugiego
radiatora (Spire), jeden z procesorów ma założony boxowy radiator od
PIII 733MHz.
No i się grzeje. W stanie jałowym 36-37 stopni C, a jak zaczynam
intensywnie liczyć to w 10 minut dochodzi do 45.
Zazwyczaj po 1,5 - 2h dostaję bluscreena i muszę liczyć od nowa.
Tak małego radiatora raczej nie widziałem, więc zastanawiam się , jak
najwydajniej schłodzić procesor używając tego, który jest.
Co wybrać:
A. Dodatkowy wyciąg z obudowy - na śledziu lub na tylnej ściance
B. Ogniwo Peltiera (ale ono mi dodatkowo podgrzeje atmosferę wewnątrz
C. Większy / dodatkowy wiatrak na radiatorze.
D. Jakiś inny pomysł?

Nie mam zamiaru podkrecać tego zestawu, chłodzenie wodne, freonowe i
podobne odpada.

Pozdrawiam
Kuba