Laptop ASUS M6800VA - problem z wyjściem SPDIF

Autor: Boryss <boryss_at_celica-team.com>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 13:53:20 MET

Witam,
z tego co się orientuję, po wetknięciu jacka słuchawkowego, czy głośników
zewnętrznych, wbudowane głośniki w laptopie powinny się wyłączyć.
Próbowałem reinstalki sterowników do karty Realteka, która siedzie w tym
laptopie i nic - bez względu, czy podłączone są słuchawki/głośniki, czy nie
to głośniki wbudowane grają.
Zwalone sprzętowo, czy przegapiłem jakieś ustawienia?
Miał ktoś podobny problem?

Pozdrawiam
Boryss

PS. Ustawienia dźwięków i głośności przewertowałem praktycznie na wylot.