Przygód z esperanzą 99min. i Lite-On c.d.

Autor: samus <samuskelner_at_kongousun.net>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 12:13:06 MET

otóż jak wspominałem kilka postów wcześniej mam spory problem.
Mam nagrywarkę Lite-On 165H6S, Firmware w najnowszej wersji DR16HS0E.
Do nagrywania uzywam Nero 6.6.1.14 z ustawiona opcja Overburningu CD na 99
min i 52 sek.
Niestety płytki nie chca sie palic, proces nagrywania wysiada przy 70-80%.
Zepsulem tak 4 plytki, zadnej nie udalo sie do konca nagrac.
Wczesniej mialem tez nagrywarke Lite-On 165h5s i problemu nie bylo.
Moze ktos cos poradzic?
Co trzeba zaktualizowac, bo nero widzi ta plyte jaka standardowa 703MB ale
wczesniej tez tak widzial i nagrywal po 99 min i 48 sek.