Re: Jaki zasilacz 300W?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 09:20:08 MET

Osobnik posiadający mail mbien@uw.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Z tym ze konfiguracja o jakiej piszemy w tym watku to wlasnie
> przyklad starszych komputerow niemal napewno bioracych zasilanie bloku
> CPU z 5V -> wystarczy dowolny PORZADNY zasilacz ~250W+ i moze byc
> spokojnie w starszym (i tanszym) ATX 1.3

:)
wiem o tym, i wiem o tym wlasnie z tamtego watku, wiec jednak taka
informacja sie tam pojawiła. No bo skoro piszemy ze nowe potrzebuja mocnej
liniii 12V, to jasne ze starsze potrzebuja mocnej 5V.
Jedyna niewiadoma (dla mnie) to kiedy nastapił ten przeskok.
Rozumiem ze w przypadku AMD to było przejscie z Socket A na s939?
A w przypadku Intela?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy."   Niels Bohr