Re: Neostrada TP na win98.

Autor: Bohdan <twarbo_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 22:08:10 MET

Użytkownik <krzyspiastow1.
> Witam. Mam problem. Otóż nie mogę zainstalować modemu ZXDSL 852 na
> systemie win 98. Czy ktoś wie jak można zainstalować Neostradę z
> modemem ZXDSL 852 na win 98.

Lekkie NTG, ale

żaden problem:
Pierwsza metoda (ta lepsza).
odpalasz z: x:\NeostradaTP\Drivers\ZTEZXDSL852 dwa pliki:
setup.exe
CnxDslTb.exe
podłączasz modem, restartujesz kompa,
szukasz w Dial-Up Network ikony połączenia, klikasz w nią,
wpisujesz login i hasło - to wszystko.
Możesz być poproszony o płytę win 98 i być może będzie potrzebny drugi
restart.

Druga metoda:
Lecisz do najbliższego Telepunktu po nową płytkę różniącą się napisem :
Wymagania techniczne:
MS 98SE-XP
MacOS......

Instalujesz (prawdopodobnie dostosowaną do w98) aplikację NeoTP i po
problemie.

Bohdan
PS: obie płytki mam, sterowniki chyba te same, a aplikacji NeoTP jeszcze
nikomu nie instalowałem tylko odinstalowywałem :-)
PS2: Wiecej się dowiesz na alt.pl.neostrada