Re: Core Duo, Duo Core, PIV już się pogubiłem

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 21:19:34 MET

"Grzegorz" eilej3$qfh$1@inews.gazeta.pl

> Od dość dawno nie interesowałem się sprzętem, ale wypadałoby zmienić
> kompa. Proszę więc o pomoc.
> Może mi ktoś przedstawić różnice, wady i zalety poszczególnych procków,
> a także najchętniej wykres wydajności (porównania) tych procków?

Najlepiej wszystkich, jakie są dostępne w sprzedaży. ;)
Dodatkowo informacje o płytach -- też o wszystkich, jakie są dostępne w sprzedaży. ;)
No i słowo o RAMkach... Też o wszystkich, jakie są dostępne w sprzedaży. ;)

Aha -- no i jeszcze potrzebna jest informacja o tym, gdzie to kupić najtaniej!!!

Niech pomyślę, czy to już wszystko... A -- no i gdzie sprzedać ogryzki tego, co się grzało kilka lat...
Powiedzmy tego, co nie uległo całkowitej karbonizacji i demoralizacji... :) Gdzie to sprzedać najdrożej?!

E. ;)