Re: Różnica - CD - R / CD + R

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 20:29:41 MET

"WAC" eilc3m$3qv$1@news.onet.pl

> 16 zł / 10 szt. (light scribe)

To raczej tanio, zważywszy, iż DVD LS są o 2 złote droższe od tych bez LS. :)
Ale nagrywarek CDRW z LS nie ma, więc i tak nagrywarka DVD jest potrzebna. :)
Moim zdaniem nowych nagrywarek CDRW może już wkrótce nie być w sprzedaży,
a i nagrywarki DVD powoli będzie odchodzić w niebyt zapomnienia, bo posypią
się dyski terabajtowe, filmy ,,normalnej'' :) rozdzielczości i bluraye/blureje ;)
zagoszczą na dobre w PeCetach. :)

Ja w chwili obecnej podciąłem wszystkie wydatki (bielizna i zamierzone :) ubranie
w ogóle, jedzenie, paliwo, wydatki niekotrolowane) i przymierzam się do kupna
nowego złomu -- płyta + pamięć + procesor. :) No i zastanawiam się -- teraz kupić,
czy jeszcze chwilę zaczekać... :) Mam ochotę na ćwierćterowy dysk Barracudy, a co
za tym idzie -- wkrótce DVD (także dwuwarstwowe) stanie się ciasne jak niedawne CD...

A kupno dysku mniejszego niż 250 GB mija się z celem i jakimkolwiek sensem. :)

-=-

Właśnie się rozkoszuję Jeziorem łabędzim (baletem Czajkowskiego) i wk....a mnie
niska :) rozdzielczość filmu DVD... Oczywiście oglądam metodą poklatkową, niemal
jak pojedyncze fotki. :) Delektuję się sztuką kadrowania [baletnic], świecenia :)
i filmowania w ogóle. :) (no i trochę muzyką, która jest na tak zwane stałe ze mną
zrośnięta; niestety -- albo muzyka, albo fotki, chyba że muzyka z CD a fotki z filmu)

E.