Re: napędy DVD-RAM obsługujące kasetki

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 19:57:05 MET

Andrzej napisał(a):

> nośniki dvd-ram w kasetkach to technologia nagrywarek dvd-ram lat
> minionych. Teraz używa się nosników dvd-ram bez kasetki w
> popularnych nagrywarkach dvd (LG, pioneer, liteon). Jest od tego małe
> odtepstwo jesli chodzi o nagrywarki firmy Panosonic. W polsce mało
> popularne jednak stacjonarne nagwarki DVD obsluguja nosniki DVD-ram w
> kasetkach.

Nie do końca chyba to jest prawdą, skoro można bez najmniejszych
problemów kupić nośniki tego typu, ich obecność w sporej liczbie na
Allegro chociażby sugeruje, że nie jest to technologia całkowicie
schodząca... Kiedyś spotkałem się z opinią, że DVD-RAM to nośnik obecnie
stosowany przez profesjonalistów, skoro MO powoli odchodzi w
zapomnienie. Wersja bez kasetek, to wersja "cywilna" - bardziej zgodna z
większością innych urządzeń.

Mi chodzi np. o coś takiego:

# /George Orwell - Rok 1984/