Jaki zasilacz 300W?

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 19:32:15 MET

Witam
Chciałbym u Państwa zasięgnąć rady jaki niedrogi ale dobry zasilacz
kupić do kompa
Płyta jakaś clayton (wymieniałem w niej kondensatory wiec i zasilacz
też chcę wymienić bo tam to jakiś noname 250 W )
Procesor Celeron 1 GHz Tualatin
grafika Gerorce 2 AGP
256 MB RAM
HDD 40 GB, nagrywarka CDRW
Karta sieciowa

więc nie jest to prądożerna konfiguracja ale nie chcę osobie, której
naprawiałem płytę wstawiac badziewia ale nie chcę tez wydawać zbtt
wiele (osoba ta nie planuje rozbudowy)

Może państwo polecicie mi jakiś konkretny model? czy Modecom Feel 350
lub 300 może być?

Czy jeśli w tej obudowie zasilacz był montowany pionowo czy taki z
wiatrakiem 12 cm będzie można zamontować? czy wtedy wiatrak będzie
dmuchał na płytę a nie na ścianę boczną obudowy?

--
Pozdrawiam
Jarek