Re: jak rozbudować komputer?

Autor: arkan <xxxxx_at_xxx.xx>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 16:43:01 MET

Dnia Sun, 5 Nov 2006 15:48:43 +0100, MadMan napisał(a):

> Podstawowe pytanie: ile masz pieniędzy na to?

Jakiegoś ścisłego limitu nie mam, ale nie chce władować w dwa podzespoły
tyle co kosztuje cały przeciętny komputer. Za moja obecna kartę graf.
dałem parę lat temu ok 850zł i dziś jest niewiele warta... Dlatego
szukam rozwiązań optymalnych bez większych szaleństw i bez "sprzętowego
onanizmu", ale dającego trochę przyjemności w grach - powiedzmy ok.500zł

Zmiany zasilacza nie zakładałem wcześniej. Co do gier, to w zupełności
przy posiadanym monitorze wystarczy granie w rozdziałce 1024x768,
najlepiej przy max detalach. Druga sprawa to taka, że nie chcę kupić
karty graf przy której mój procek nie będzie nadążał :)

czyli:
http://allegro.pl/item138451433_palit_radeon_x800gto_256mb_256bit_rohs_agp_kabel.html
http://miniurl.pl/18313
czy Palit jest porównywalny z SAPPHIRE?

jak zadziała to ok, jak będzie niestabilna to zmienię zasilacz na
wydajniejszy

--
pozdrawiam, Arkan