Re: Dysk Maxtor i wymiana elektroniki

Autor: Yeh <yeh_at_astercity.net>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 16:29:11 MET

> Mam dysk Maxtora 120GB DiamondMax Plus 9 na SATA/150. Jest w nim
> uszkodzona elektronika.
> Mam tez dysk MAxtora 120GB DiamondMax Plus 9 ale na ATA-133 sprawny.
> Czy moge przelozyc elektronike z dsyku ATA-133 do uszkodzonego aby zgrac
> z niego dane ? Czy ten dysk bedzie mial szanse chodzic ?

nie, nie ma szans....
no moze 1/10000

probowałem swojego czasu w dyskach zamieniać elektronike
miałem ich 40 (3 modele dysków ).
i z moich obserwacji i doświadczeń wynika że musisz mieć IDENTYCZNE
płyty do dysków
 łącznie z wersją firmware itd...

na te prawie 40 napędów udało mi się odpalić 3
z czego jeden zdechł po godzinie.
diałały tylko z takimi samymi płytami i firmware.

wyszukaj na allegro padniętych dysków z tetgo modelu, poszukaj
elektroniki o tej samej wersji

Jeszcze jest kjwestia co padło w niej:D
 jeśłi miałeśprezepięcia albo jakośtak to mogło sie spierniczyć
również po za płytą juz w puszce:D

Zdrówka