LG F900P vs. SONY FW-900

Autor: do_mi <do_mi_at_interia.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 14:31:05 MET

Witam Serdecznie Wszystkich Grupowiczow :)

Jestem szczesliwym posiadaczem monitora LG F900P,
jednak zastanawiam sie nad wymiana go, na cos wiekszego.
Ostatnio w oko wpadl mi model SONY FW-900 24".
Zwazywszy na to, iz nadchodzi telewizja nowej generacji :)
HDTV, wiec jego rozdzielczosc bylaby przystosowana do
wyswietlania tego obrazu w formacie 16 : 9 (co ow monitor
oferuje).
Wiec zastanawia mnie, a dodam, ze jestem maniakiem nowych
seriali typlu Lost, Prison Break oraz Vanished (nadawanych
w jakosci HDTV), czy ta zmiana, az tak duzo wniesie do
komfortu ogladania (o cale 4 cale! wiekszy ekran niz LG) i czy
moja grafika BFG 6800 Ultra OC 256/256 [425/1100] spokojnie
poradzi sobie ze wszystkimi rozdzielczosciami oferowanymi przez
sprzet SONY.
I jeszcze jedno, czy wyswietlany obraz osiagnie czestotliwosc
odswiezania rowna 100 Hz, bo max mojego LG to (tylko) 85 Hz? :)

Dzieki za odpowiedz.
Pozdrawiam, Piotr.