Re: Różnica - CD - R / CD + R

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 08:00:30 MET

qwerty <qwerty01@poczta.fm> wrote:

> Ja się śmiałem z twojego opisu - "Trochę dłuższe, trochę krótsze,
> szybsze lub wolniejsze"

            Wez sie w garsc i zacznij rozrowniac to o czym piszesz - raz mylisz
plusy i minusy z technologia nagrywania CD, teraz nie wiesz na czyj post
odpisujesz. Dla ulatwienia: nie ja o tym pisalem.

> Wytłumacz jak może być płyta dłuższa, albo
> szybsza? Je drożdże, albo uprawia biegi ? :>

            Juz Ci wytlumaczono i przy zalozeniu pewnej swobody jezykowej jest to
jak najbardziej uzasadnione.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl