Re: Które zabezpieczenie Kensingtona do notebooka radzicie?

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 00:56:13 MET

Temujin napisał(a):

> Zamknąć pokój na klucz? Chyba że ten pokój to boks...
> ale wtedy daj sobie spokój z laptopem.

Dwa problemy:

1. te zamki w drzwiach to na pewno można łatwo otworzyć
2. w pokoju siedzą inne osoby: ja zamknę, inna otworzy i wyjdzie...

Kończę wątek: kiedy będę musiał wyjść "za potrzebą" laptop
będzie lądował w szafce zamykanej na klucz, wykombinuję jak go z
wewnątrz szafki podpiąć linką do ściany a pokój będzie zamykany
na klucz jak nikt nie zostanie. Na dłuższe wyjścia laptop do plecaka
;)