Re: Kondensatory plyty glownej

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 22:22:34 MET

Dnia Sat, 4 Nov 2006 20:07:16 +0100, Jadwig napisał(a):

> mam 5 letnia plyte glowna ECS K7S5A.
Hehe :)

> Problem mam taki ze jak wloczam kompa to
> musze kilka razy dac reseta windowsa bo mi gasnie monitor przy ladowaniu sie
> windowsa .
K7S5A tak ma. Było tak od nowości czy zrobiło sie mniej więcej równo z tymi
kondensatorami?

> Co radzicie
Sprzedać tą K7 w cholerę i kupić sobie coś z 2 ręki na Allegro. Np.
GA7N400sl za 100zł, tak jak ja zrobiłem. A jak się chcesz dalej handryczyć,
to wymień te kondensatory, a najlepiej wszystkie. Z drugiej strony, ja
miałem 1 kond. na swojej K7S5A walnięty i płyta wcale gorzej nie chodziła
:)

--
Jacek