Re: Które zabezpieczenie Kensingtona do notebooka radzicie?

Autor: Temujin <grzhwva_at_bc.cy>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 21:16:32 MET

rwerp napisał(a):

> Jak zwykle wiele odpowiedzi ale od czapy. Mnie nie interesuje opinia
> "czy warto zabezpieczać laptopa", mnie interesuje opinia o konkretnym
> produkcie.

Jaka może być opinia o produkcie bezużytecznym?
Trzeba mieć oczy dookoła siebie i głowę na karku
i jest to jedyne skuteczne zabezpieczenie.
Daje paradoksalnie największą gwarancję. Laptopa nie kupuje
się po to żeby trzymać go w kasie pancernej w pomieszczeniu
zamkniętym na 3 zamki patentowe tylko aby go rozsądnie
mobilnie używać.
Wszelkie zabezpieczanie mechaniczne to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
Zabezpiecza się na takim sprzęcie dane. I robi backupy. Często.

--
Temujin
"Słychać też złowrogi stukot setek kielni, a także