Re: Zasilacz - zbyt duża moc...

Autor: Cmoxu <Tott_at_wytnijto.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 19:05:44 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9871BE826B574mbien@127.0.0.1...

> A nie masz do sprzedania jakiegos "starocia" w stylu GF6800GT
> - chetnie kupie taki "zlom za, zachowujac proporcje, powiedzmy 100 zl
> PS:
> Zartuje oczywiscie, ale jesli to byl 302 DF to chyba potrzebowales
> pieniedzy na gwalt.

niestety handlarz na giełdzie nie chciał dać więcej niz 50zł :) za tego
szifteka 360W:) a patrząc na to ze bujał się z nim przez następne 2 miesiące
sprzedając za 100zł to jestem zadowolony z transakcji

to był 360-202DF a sprzedałem bo po pierwsze coś za często słyszałem o
padach tych szifteków, po drugie to był okres gdzie bawiłem się w
testowanie zasilaczy, (do dzisiaj lezy mi na półce HPC 300-202, fortron
350W - MDN, a seasonika 401HT mam wsadzonego do kompa :)) po trzecie
przygotowuje grunt pod nowego kompa E6600 7900GTO