Re: Błąd sterowników nVidii :/

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 17:58:18 MET

uC napisał(a):
> zycze wszystkiego najlepszego z firma ktora nie potrafi pisac softwaru,
> tak bylo, jest i niestety chyba bedzie

Niestety, ale prawdę powiadasz:-( Zresztą dla roluźnienia polecam tą
stronkę: http://www.nvidia.pl/page/faqs.html

1.1. Która wersja sterowników jest najlepsza? Jakie sterowniki
powinienem zainstalować?
Zawsze należy instalować najnowsze sterowniki.Inżynierowie NVIDIA
nieustannie udoskonalają sterowniki do naszych urządzeń, zwiększając ich
wydajność, funkcjonalność i usuwając zauważone nieprawidłowości. Dlatego
zawsze należy instalować najnowsze sterowniki - które obsługują
dodatkowe funkcje, poprawnie współpracują z najnowszymi produktami i
rozwiązują problemy i usterki dostrzeżone w poprzednich wersjach.

ROTFL:-) Czy choć jedno zdanie jest tu prawdziwe?

  Nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno te kmioty wypuściły kiedyś
takiego forceware'a, co chodził tylko z 3D Markiem(ale za to znacznie
lepiej!), a na każdym innym programie/grze powodował zwis zaraz na
starcie:-) Ot, wersja sklepowo-wystawowa:-) Sprzedawcy zainstalują i
będzie ładnie wyglądać.

Do Smogg'a: zostań przy ostatnich działających i nie czytaj FAQ:-)

Tomaszek