Re: Myszka nie działa

Autor: Bartek <bartek_at_itsec.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 17:39:12 MET
Message-ID: <eiifn5$6k3$2@node5.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

krzyspiastow1@wp.pl napisał(a):
> Witam. Mam problem. Po zainstalowaniu systemu Windows i uruchomieniu
> ponownie komputera pojawia się okno z Umową Licencyjną. Chcę
> zaznaczyć Akceptuję umowę lecz myszka nie działa. Jak zaznaczyć
> klawiaturą Akceptuję umowę. Proszę o pomoc. Z góry dziekuje.
>

Pobaw sie przyciskiem TAB ;)

Sprawdz w biosie czy masz wlaczona myszke lub USB mouse.
Received on Sat Nov 4 17:40:08 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 04 Nov 2006 - 17:51:03 MET