Czy moge dwie karty na raz ?

Autor: EROR <jakubbaczyk_at_post.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 16:07:04 MET

Witam.
Mam zalozona katre WinFast A6200. Przy pracy, ktora wykonuje jej osiagi w
zupelnosci mi wystarczaja tym bardziej, ze ma pasywne chlodzenie.
Problem zaczal sie w momencie gdy poczulem potrzebe pracy na 2 monitorach
LCD. Ta karta ma tylko jedno wyjscie DVI. Zastanawiam sie czy kupic jeszcze
jedna taka sama karte dla drugiego monitora (da sie w ogole?) czy trzeba
kupic inna karte. Jesli tak to moze poradzicie jaka o podobnych
mozliwosciach jak ta, ktora mam ale z dwoma wyjsciami DVI. Oczywiscie
chlodzenie pasywne, w ostatecznosci bardzo cichy wiatrak.

EROR