asus P4P800E dziwne restarty HELP!

Autor: Forest <foresto_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 10:09:01 MET

Witam. Mam problem z kompem. Przetestowałem już co sie dało.
A więc
zmieniłem grafike
puściłem memtestem pamięci na 24h (bez błędów)
zapuściłem prime95 bez błędów
zmieniłem napęd DVD
sprawdziłem dysk (smart, NDD)
zasilacz

i dalej to samo czyli

Komputer lubi sobie robić restart, to podczas oglądania filmu DVD czasem po
włożeniu pendrive w USB a czasem w 2D sobie zwisa i trzeba reset :(
Czasem jak zrobi restart to komp sie nie odpala (monitor w stanie czuwania),
wtedy musze wyłączyć grata odczekac pare minut i się załącza.

Nie ma znaczenia czy komp jest zimny czy działa pare godzin.

Na płycie nie ma żadnych brzuchów (kondensatory są ok)

Konfiguracja ASUS P4P800E S478
PRescot 2,8GHZ
2x256 DDR DUAL CH Kingstone
zasilacz feel 350W
HDD 20GB
DVD LG

System świeżo zaistalowany (raz sie wysypał przy instalacji ale nie
zarejestrowałem błędu bo zrobił restart)

Czy ma ktoś jakieś pomysły na ten dziwny komputer???????????????????

Będe wdzięczny. Wstęnie stawiam na płytę bo procek raczej sprawny jeśli
przeszedł burnin testa

Podrawiam
Forest