Re: WD 250 gb sata w raidzie????

Autor: Tomasz Wasilewski <tommies_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 23:06:29 MET

> Aaaa, tak - źle przeczytałem; pod interface SATA I podpięty jest dysk
> systemowy, a nie macierz.
> No, ale potwierdza się, że gdzieś musi być wąskie gardło, skoro
> nominalny transfer jest ograniczony do poziomu SATA I

To gardlo to zapewne producent sprzetu - DELL :)
Doswiadczenie mnie uczy ze ich komputer pracuje super stabilnie ale tylko na
oryginalnej konfiguracji - po modyfikacjach kuleje. Juz o takich
"drobiazgach" ze procesor z innym steppingiem nie ruszy nie ma nawet co
wspominac :) Gdyby nie atrakcyjna cena zakupu nigdy bym tego nie dotknal :)