Re: Kieszen czy obudowa na HD

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 23:02:51 MET

Szczepan Majdański zapodał(a):

> dzieki dominik za glupkowate odpowiedzi;

Odpowiedzi nie były głupie, raczej sarkazm z nich bije; przeczytaj moją
odpowiedź drugi raz, potem trzeci, może zrozumiesz.

> wiedzialem ze tarfi sie jakis
> osiol na grupie

Iaaa, Iiaaa.

> i wyzwoli swoje madrosci;

Co do mądrości: jak ja jestem osioł, to Ty łoś, bo jak nazwać kogoś, kto podając
swoje dokładne dane chwali się, że ma coś do ukrycia przed prokuratorem?
Widziałeś kogoś, kto pisze na listy dyskusyjne np.: "właśnie ukradłem koła sąsiadowi
i nie wiem, gdzie i jak je schować(...)". Widziałeś takiego posta? Ja dzisiaj właśnie
na tej liście przeczytałem :)

ps. skonfiguruj czytnik, to mało skomplikowany program...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,