Re: Kieszen czy obudowa na HD

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 19:48:30 MET

Szczepan Majdański zapodał(a):

> jak wiecie rozpoczely sie naloty policji na mieszkania

Ojej, a ja mam w kuchni taki bałagan, gary brudne...

> mam dysk 250GB sata
> chcialbym go sobie wyciagac i zabierac do pracy

Znając życie, będą czekać pod domem aż pójdziesz do pracy,
wtedy jak Święty Mikołaj przez komin i do komputera... Chyba nie wiesz,
jak wygląda wejście smutnych panów, ja widziałem ;)

> jak myslicie co bardziej oplacalne;

Legalne oprogramowanie - to to najtaniej wychodzi.

> taniej wychodzi kieszonka ale z taka obudowa na dysk zewnetrzny byloby lepiej; podpinam sobie pod kontroler sata [wyjscie mam na
> zewnatrz na sledziu!! nick nie podejrzewa ze cos ukrywam;

<sarkazm>
Policja to ogólnie brak specjalistów; jak przychodzą, to szukają pół godziny
komputera a godzinę włącznika
</sarkazm>

> z kiesoznka sprawa wyglada inaczej, od razu widac ze cos tam bylo
> co wy na to!!!

Nie wiem, jak bym się nie dał nabrać.

> dzieki za wszelkie podpowiedzi
> ps. a moze dysk podpinac na zewnatrz bez rzadnej obudowy ale jak dlugo wytrzyma!!!

A może.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,