Re: Reset komputera

Autor: Tomasz Sanecki <xan_at_-nospam-metal.art.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 15:30:44 MET

Marcin wrote:
> Przy uruchamianiu Windows XP kilka sekund jak pokaże się plansza startowa
> windowsa komputer się resetuje i tak w kółko. Gdy uruchamiam w trybie
> awaryjnym jest dobrze.
> Procesor Athlon 2800XP+, RAM 512 DDR400, HDD160GB, w komputerze jest czytnik
> oraz nagrywarka DVD LG.
> Podejrzewam pamięć ale nie jestem pewien, gdzie mam jeszcze szukać usterki?

- pamięć najłatwiej sprawdzić memtestem:
   http://www.memtest86.com/
   (memtest często również znajduje się na płytkach live np. z Knoppixem)
   Pamięć nie przetaktowana?

- może to być również przetaktowany/uszkodzony/przegrzewający się
   procesor

- również może to być uszkodzona płyta - proszę sprawdzić czy nie są
   spuchnięte/wylane kondensatory.

--
T.