problem z dyskiem ST3160811AS?

Autor: Michał <wieclawski_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 11:57:06 MET

Witam
Przy wykrywaniu dysków po włączeniu komputera przy normalnym oznaczeniu dysku
czyli ST3160811AS pojawia się napis 3.AAE,tak samo przy nagrywarce Lite-On
pojawia się QSOC.
Wiem,że są to prawdopodobnie oznaczenia firmwaeru,ale wcześniej nie miałem
tego i HDD pracował normalnie.
W chwili obecnie niekiedy nie jest wykrywany przy starcie komputera i też
niekiedy wiesza mi się system już podczas pracy na nim.
Przeprowadziłem szybki test diagnostyczny narzędziem Seageata, dysk zdał
go,ale struktury plików już nie.
Czy to jest jakiś grubszy problem tego dysku,oddawać go do serwisu?
Mam złe doświadczenie z Maxtorem,gdzie też przy wykrywaniu dysku pojawił sie
napis bodajże ATHENA i dysk po jakimś czasie już nie nadawał się do użycia.
Dysk Seagate ST3160811AS pracuje na SATA II,partycje NTFS,systemowa robiona
przez instalator Windowsa XP SP2.
Pozdrawiam
Michał