Re: drukarka do tekstu

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 11:29:26 MET

Andre wrote:

> a co powiesz o modelu 1018? np z takiej aukcji:
> http://tinyurl.com/yfqzso

Tej nie znam. Moge sie mylic, ale to jzu chyba jakas taka z tych troche
nowszych, badziewniejszych...

> albo 1300 z tej:
> http://tinyurl.com/yka6hq
> ta jest juz wielka (ponad 40x40cm) ale moze byc...
>
> co prawda cena przekracza moje zalozenia ale moze warto?

Za ta na pewno warto. TO jest dobra drukarka, naprawde niezawodna.

> w 1300 pisza ze wydajnosc tonera to 2500 stron a jaka jest wydajnosc
> 1018?
> i w ogole czy te konstrukcje (wygladaja na nowe) beda trwale?

No tak jak mowie - ta 1018 to chyba jeszcze za nowa zeby cokolwiek o
niej powiedziec, natomiast biorac pod uwage ogolna tendencje do
schodzenia sprzetu na psy pod wzgledem trwalosci - mozna wnioskowac, ze
i ta rewelacyjna nie bedzie.
Ta 1300 to jest jeszcze (ja to tak oceniam na podstawie wlasnych
doswiadczen) z tych starych dobrych drukarek choc juz nie tak stara jak
serii 4/5/6.
No i (dodatkowy atut) ma dolny wsad a nie gorny - nie bedziesz mial
problemow z separatorem.

Jesli zastanawiasz sie tylko nad ktoras z tych dwoch to zdecydowanie
polecam ta 1300.

--
Pozdrowienia!
Aik http://strony.aster.pl/aikus