Re: DVD dobre do 1.300 zł

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 11:15:16 MET

Użytkownik "Dominik" <dominikz1983@interia.pl> napisał w wiadomości
news:eid8vv$gof$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witajcie
> Jeśli napisałem na złą grupę z góry przepraszam.
> Szukam dobrego DVD w cenie ok. 1300 zł, który mam możliwość nagrywania. Co
> sądzicie o DVD które posiadają dyski twarde??? Mają jakieś wady typu np.
> po dużej liczbie zapisanych filmów i kasowaniu dysk ulega mocnej
> defragmentacji i zle później nagrywa...
>
> Z góry dziękuje za pomoc i uwagi

Mam nagrywarkę DVD z wbudowanym dyskiem HDD 200GB firmy Panasonic (DMR EH
80V) i jestem z niej zadowolony. Kosztowała mnie rok temu ok 750 Euro

Jak nagrywarka to tylko z dyskiem twardym bo można wtedy edytować nagrany
film. Wycinać reklamy itd.

Fajnie by było gdyby istniała jakaś możliwość edycji przez komputer bo mając
zapchany cały dysk cięzko szybko przerobić taką ilość danych.