Re: 2 k.graf. pci-express

Autor: Przem_at_s - [Helldriver] <Przem_at_s>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 22:24:42 MET

> Zmień te radki na jakieś inne obsługujące SLI, Crossfire, to masz już dwa
> wejśćia vga , dokup jakąś kartę na PCI i masz już na 3 wejścia VGA :)

Niestety jakby to bylo takie proste jak mowisz to nie pisalbym tutaj. Moje
oprogramowanie, ktore musze na tej maszynie uruchomic do pelnego dzialania
potrzebuje wspierania trybu akceleracji sprzetowej karty tj geforce powyzej
5200SE/XT albo radka powyzej 9550se.
Tak jak pisalem totalnie nie interesuje mnie rozwiazanie sli ani crossfire.

--
Pozdrawiam, Przem@s
Oklejony Daewoo Lanos 1.5S "PMS Edition" L P G injection
#19 Cb-radio Zabrze / Krakow |  mobile:34EFC488 HEX
Alan 48 Excel-Multi + Lemm At71 Magnum