Jaka alternatywa dla HP OfficeJet Pro K850?

Autor: Tomasz <msft_at_interia.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 00:09:43 MET

Witam,

Jestem bliski kupna drukarki HP OfficeJet Pro K850:
(akurat nie w Komputroniku, bo cena u nich mi nie odpowiada :) i w
związku z tym mam pytanie: czy jest to wg Was dobry wybór, czy może
istnieje jakiś inny model, może być innej firmy, który sprawowałby się
lepiej?

Czego oczekuję - druk do formatu A3, głowice oddzielone od zasobników z
tuszem, osobne zasobniki na poszczególne barwy podstawowe (3 barwy +
czarny lub coś podobnego, byle by były osobno) - generalnie: taniej
eksploatacji. Cena zbliżona do tego HP, co w temacie, czyli 1500-1800
zł.

Za wszelkie rady z góry dziękuję.

--
Tomasz