Re: Laptopy: Asus A6KM-Q083H vs HP nx6125 (EK156EA)

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 21:20:33 MET

Dnia 2006-11-02 21:01:00, encja *toja* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Prosze o opinie na temat notebookow:
>
> Asus A6KM-Q083H - 3125,92 zł
>
> http://www.awnet.pl/product_info.php?products_id=5090
>
> HP nx6125 (EK156EA) - 3306,20 zł

Mam nieco bardziej wypasiony model: Turion 2.2 GHz i matryca 1400x1050.
Bardzo dobra maszyna, chłodzenie i HDD niesłyszalne (przy
intensywniejszej pracy gdzieś raz na godzinę przez parę sekund jest
intensywniej przedmuchiwany), bardzo dobra klawiatura, solidna obudowa i
dobre baterie.

Co do grzania, HP ma chłodniejszy procesor niż Asus, ja mam ML40, a i
tak notebook jest chłodny. To znaczy był - na standardowym 512 MB,
obecnie mam 2GB i pamięć się grzeje dużo mocniej niż procesor.

Generalnie polecam - mam pod kontrolą ponad 20 notebooków serii 61xx i
nie ma z nimi problemów (no, w jednym obluzował się klawisz).

Tego modelu Asusa nie znam, ale te z którymi mam do czynienia mają
kiepskawe, skrzypiące obudowy i hałaśliwe wentylatory. Dwa egzemplarze
miały problemy z elektroniką.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]