Re: jaki dysk twardy, maly, szybki i tani

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 17:48:23 MET

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message
news:eic3av$kbm$1@inews.gazeta.pl...

> Najszybsze są na SCSI. Kręcą się 15k i teoretycznie powinny być głośne jak
> suszarki. Raptor jest tak szybki, jak normalne dyski na raid0.

Moje Cheetahy 15k.4 nie sa az takie glosne, a dzwiek maja przyjemniejszy od
Raptorow, ktorych chrobotu nie lubie i troche cichszy.

Transfer max. nowych wersji Raptorow to 86 MB/s, nowe dyski 7200 maja gdzies
kolo 65 MB/s wiec na poprawnie dzialajacym kontrolerze R0 transfer jest duzo
wiekszy. Natomiast ze wzgledu na znacznie krotszy czas dostepu taki R0 przy
zadaniach na mniejszych kawalkach danych bedzie bardzo ustepowal Raptorowi.

Pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu