Re: sygnał dźwiękowy w trakcie pracy komputera

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 17:35:26 MET

Użytkownik "bolko" <biblos@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci
news:eicjhr$ore$1@inews.gazeta.pl...
> Mam następujący problem
> Podczas pracy komputera co jakiś czas otrzymuję sygnał dźwiękowy taki jak
> podczas uruchmiania. Czym może to być spowodowane ?

Kolega miał to samo. Rozpocząłem od wymiany chłodzenia na CPU
- nie pomogło. Dalej obudowa z otworem i tunelem - też nic.
Ustąpiło definitywnie po wymianie zasilacza. Wniosek:
temperatury były w "BIOS-owej" normie, natomiast napięcia
ją przekraczały i stąd były okresowe "pikania".
Szczególnie w grach 3D. VGA - GeForce 6600GT.
BTW. Zasilacz był: PowerTec 350W PPFC (ok. 60zł),
a teraz jest Qoltec Big Power II 505W APFC (ok. 180zł.)
http://www.qoltec.pl/products.php?cat=Zasilacze_ATX&id=bc0a1
Oczywiście może być inny, ale porządny.