Re: ASUS A7A266 - prośba o opinie

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 16:55:13 MET

Dnia 2006-11-02 16:23:17, encja *Tomasz Sanecki* wymodziła przez port
119 co następuje:

> to znaczy?
> - Chipset sisa jest calkiem stabilny

Diabła, tam...
Tak się czasami zastanawiałem, dlaczego lista referencyjna chipsetów
tanich chipsetów z tego samego okresu - KT133/Kt133A/KT266/Kt266A -
obejmuje ponad 100 pozycji płyt głównych, a na SIS 735 -IIRC - powstały
tylko 3 konstrukcje: dwie płyty Chaintecha i ECS (sprzedwany także pod
nazwą Kobian i Mercury)

> - plyta obsluguje i DDR i SDR

Owszem. Podobnie, jak o wiele lepsza Shuttle AK32 (z tego samego okresu,
za tę samą cenę, czyli najniższą na rynku)

> - probowales z wgranym Cheepobiosem?

16 egzemplarzy z SDR i Athlon (Thunderbird i Palomino). Połowa była
niestabilna, trochę pomogło flashowanie (nie pamiętam wersji BIOS, ale
raczej były to oryginalne ECS) i chłodzenie chipsetu. Dwóch płyt za
żadną cholerę nie byłem w stanie ustabilizować - ostatecznie poszły na
FSB 100.

IMO - to jedna z najgorszych płyt wszechczasów.
Niektórzy do upadłego będą powtarzać, że to świetna płyta itp. Ale
najczęściej są to posiadacze Duronów - na FSB 100 płyta na ogół była
stabilna, jednyny problem to szybkie wysysanie bateryjek i tracenie
ustawień zapisanych w CMOS RAM. Zgadza się ? ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]