Re: drukarka do tekstu

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 16:37:20 MET

Andre napisał(a):
> HP 640C to w swoim czasie byla jedna z najtanszych (o ile nie
> najtansza) atramentowek tego producenta i wydruk jest wlasciwie
> zadawalajacy. jak sie przygladne to widze poszarpane brzegi liter ale
> nie przeszkadza to az tak bardzo. bardzo natomiast przeszkadza fatalny
> wydruk grafiki w czerni w trybie best.

Ta drukarka raczej miała słabą jakość wydruku. Ładnie druko-
wała tylko w trybie best i na dobrym papierze. Marny papier i
od razu tragedia. Poza tym tryb best to od razu niska szybkość
druku.

> biorac pod uwage ze owa drukarka jest konstrukcja sprzed co najmniej 5
> lat mozna chyba zalozyc ze jakosc wydruku w najtanszych drukarkach z
> obecnej linii produkcyjnej jest lepsza niz wtedy. myle sie?

Niewiele się zmieniło mimo wszystko. Raczej poszedł rozwój
w drukowanie zdjęć, tekst wychodzi trochę lepiej ale bez
rewelacji.

> a Samsung to dobra firma w branzy drukarek?

Raz tylko używałem laserówki Samsunga. Działała, to trzeba
jej przyznać. Więcej nie miałem okazji. Musieliby się wypo-
wiedzieć posiadacze.

Ja sam mam OKI starsze, 1200x600 dpi, LED, 6 ppm, ale drukuje
bardzo fajnie i jest lepsze o niebo pod względem druku czarno-
białego od DeskJeta 930C.

> a no wlasnie. czy jednorazowy zakup tonera nie jest wydatkiem wiekszym
> niz kardridza do atramentowki?

Ale toner zmieniasz ze 3-4 razy rzadziej, niż atrament
w atramentówce. A tym bardziej, jak kupisz jakieś cudo
atramentowe ze zbiornikiem 10-20 ml i chipem uniemożliwia-
jącym dolewanie.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |