Re: drukarka do tekstu

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 16:04:07 MET

*Radosław Sokół* wrote:

> Potwierdzam. Rozumiałbym atrament, gdyby od czasu do czasu
> było drukowane coś, co musi być kolorowe. Ale przy druku
> czarno-białym trzymanie się atramentu to pomyłka.

no to ok, niech bedzie laser :)
za atramentowka przemawia cena zakupu urzadzenia i ostatecznie jezeli
kiedy kolwiek zajdzie potrzeba wydruku w kolorze wystarczy dokupic
atrament. poprostu drukujac tak malo jestem w stanie poniesc koszty
drozszej eksploatacji bo rozloza sie w czasie a zakup laserowki to
wydatek jednorazowy.

no ale jak juz sie Wam udalo mnie przekonac do laserowej to moze jakies
konkretne modele (zapewne uzywane byle pewniaki) w cenie do 250-270zl?

--
pozdrawiam
  Andre